Etichete

Florin Barbu: De când a intrat în vigoare plafonarea adaosului comercial, vânzarea produselor a crescut cu 30%. Le energie trebuie plafonat adaosul comercial de la producători până la utilizatori

Florin Barbu: De când a intrat în vigoare plafonarea adaosului comercial, vânzarea produselor a crescut cu 30%. Le energie trebuie plafonat adaosul comercial de la producători până la utilizatori

„Vorbim despre plafonarea adaosului comercial la cele 19 categorii de produse. S-au realizat scăderi ale preţurilor cuprinse între 7% şi 33% la produsele pe care noi le-am avut în plafonare. (…) De când a intrat în vigoare plafonarea adaosului comercial, vânzarea produselor a crescut cu 30%. S-a dovedit că s-a făcut o greşeală inclusiv în sistemul energetic, pentru că nu trebuie să mergi cu o plafonare a produsului. Plafonarea produsului implică cheltuieli ale statului român, pentru că (…) atunci când este plafonare pe produs, ca stat ai obligativitatea să plăteşti pierderile înregistrate de către societăţi, inclusiv la energie”, a spus ministrul la FoodIntelForum, eveniment reprezentativ pentru agribusiness, producţia alimentară, producţia de băuturi, retail şi HoReCa, relatează Agerpres.