„Vă rog să vă uitaţi şi la examenul care există în Italia sau în Franţa. Au şi ei un examen naţional care nu contează în aceeaşi logică pe care o folosim noi, dar uitaţi-vă că nu se reduce la Matematică şi Română, deşi acestea sunt abilităţi fundamentale. (…) Eu sunt un om care ar prefera portofoliul educaţional care funcţionează şi în Finlanda şi în alte ţări. (…) Portofoliul educaţional vine şi spune ‘nu este numai ce ai făcut în clasa a VIII-a’. Ne uităm şi în clasa a VI-a şi în a VII-a şi în a V-a şi este mai relevant. Este o discrepanţă foarte mare între şcoli şi există o discrepanţă foarte mare în modul în care profesorii dau note. Acesta este motivul pentru care suntem forţaţi oarecum să dăm acest test atât de important care după aceea grevează viaţa copilului în funcţie de rezultat. (…) În acest moment nu cred că este relevant (portofoliul educaţional – n.r.)”, a explicat ministrul Educaţiei, miercuri, într-o conferinţă de presă.
Actualitate• Citește știrea pe economica.net