Linia de cale ferată Gara de Nord – Aeroportul internaţional Henri Conadă, o investiţie de 120 de milioane de euro, a ajuns anul trecut la un trafic de 1,4 milioane de pasageri, în creştere faţă de un milion de pasageri anul anterior şi dublu faţă de anul 2022. Această rută a devenit astfel a patra cea mai importantă ca trafic, după Bucureşti-Braşov (7 milioane de pasageri), Bucureşti-Constanţa (3 milioane de pasageri) şi Titan Sud-Olteniţa, potrivit datelor de la Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF). „Estimăm o creştere a traficului de pasageri la peste 1,5 milioane de pasageri anul acesta. Atrage atât traficul local din jurul Bucureştiului, dar şi pasagerii aeroportului. Au fost perioade când pentru a face faţă cererii au fost cuplate şi două trenuri. Planul este să ajungem la curse la fiecare jumătate de oră, în loc de 40 de minute”, a spus Irinel Ionel Scrioşteanu, secretar de stat la Ministerul Transporturilor. Datele arată că anul trecut Aeroportul Henri Coandă din Otopeni, cel mai mare din ţară, a înregistrat 15,9 milioane de pasageri, cel mai mare număr de pasageri care au tranzitat aeroportul de până acum.
Companii• Citește știrea pe zf.ro