Etichete

Feedback-ul la nivelul următor: pacienții pot să acorde doctorilor și atribute, care le reflectă punctele forte. „Sunt afișate transparent pe profilul medicului și devin un ghid”

Feedback-ul la nivelul următor: pacienții pot să acorde doctorilor și atribute, care le reflectă punctele forte. „Sunt afișate transparent pe profilul medicului și devin un ghid”

Vocea pacienților devine tot mai puternică. Nu doar că se face auzită, dar generează și schimbări. Rețeaua de Sănătate Regina Maria a actualizat sistemul de feedback al pacienților, pe care l-a implementat acum 13 ani și care a strâns peste 1 milion de recenzii, și l-a îmbunătățit cu o nouă funcționalitate, care le permite acestora să acorde atribute medicilor care i-au evaluat după fiecare consultație. Care sunt descrierile pe care pacienții le pot face medicilor, ce impact au recenziile oferite și ce se urmărește cu acest nou sistem, ne-au explicat medici direct vizați și Directorul Contact Center și Patient Experience, Carmen Cucu.