Etichete

Cum au ajuns plaformele chinezeşti Temu şi Shein să cucerească piaţa de modă din România? Cu preţuri cu 50% mai mici decât la H&M şi la mai puţin de jumătate faţă de Zara. Un produs de pe platforma Shein are un preţ mediu de 14 dolari, pe când la H&M un client scoate din buzunar 26 de dolari, iar la Zara 34 de dolari.

Cum au ajuns plaformele chinezeşti Temu şi Shein să cucerească piaţa de modă din România? Cu preţuri cu 50% mai mici decât la H&M şi la mai puţin de jumătate faţă de Zara. Un produs de pe platforma Shein are un preţ mediu de 14 dolari, pe când la H&M un client scoate din buzunar 26 de dolari, iar la Zara 34 de dolari.

„Am intrat prima dată pe Temu când îmi căutam un accesoriu pentru geantă. Am mers iniţial la marii retaileri, precum Zara şi H&M, însă preţurile erau prea mari pentru ce ofereau. Am ajuns apoi pe Temu şi am găsit fix ce căutam eu, doar că la o fracţiune de preţ. Am comandat şi am fost mulţumită de ce am primit, aşa că am mai cumpărat şi alte dăţi, dar tot lucruri mărunte şi fără valoare mare, nu haine“, spune Maria, o tânără din Bucureşti care activează în lumea modei.