Etichete

Cartofiori de Covasna, produs condimentat şi vândut la pungă în retail, deţinut de Spicy Food, a atras de la UE 250.000 de euro pentru un depozit şi extinde lanţul scurt de aprovizionare, deja susţinut de 20-30 de fermieri locali

Cartofiori de Covasna, produs condimentat şi vândut la pungă în retail, deţinut de Spicy Food, a atras de la UE 250.000 de euro pentru un depozit şi extinde lanţul scurt de aprovizionare, deja susţinut de 20-30 de fermieri locali

Spicy Food, compania din spatele brandului Cartofiori de Covasna, a atras o finanţare europeană de 250.000 de euro pentru construcţia unui nou depozit şi extinderea lanţului scurt de aprovizionare cu cartofi. Proiectul vizează dezvoltarea parteneriatului cu cei 20–30 de fermieri locali care livrează materia primă pentru cartofii condimentaţi produşi în Târgu-Secuiesc şi vânduţi la pungă în marile reţele de retail.