Cu un plus mai mare decât al inflaţiei din ultimul an, piaţa de e-commerce creşte nu chiar ca Făt Fru-mos, dar este una dintre cele mai dinamice de pe plan local, cu promisiuni de creştere, ascensiuni spec-taculoase în topul vânzătorilor şi pierderi usturătoare. Schimbarea în acest domeniu este mai accelerată decât în altele, iar strategiile şi planurile de investiţii sunt pe birourile executivilor din diverse domenii, mai cu seamă că integrarea AI în modelele de business poate face diferenţa dintre profit şi pierdere. For-fota e generată deopotrivă de consumatori care îşi fac liste de cumpărături din faţa ecranelor şi vânează promoţii, retaileri care-şi dichisesc rafturile din mediul virtual, platforme care reunesc portofoliile mai multor companii, operatori de plăţi, firme de curierat şi logistică, producători, operatori de logistică şi transportatori. Miza? O piaţă care va depăşi anul acesta 8 miliarde de euro.
Eveniment• Citește știrea pe zf.ro