Etichete

Agroland raportează pentru trimestrul I din 2025 vânzări de 89 de milioane de lei, în creștere cu 18%. Compania s-a concetrat pe extinderea rețelei de magzine și consolidarea diviziei Food

Agroland raportează pentru trimestrul I din 2025 vânzări de 89 de milioane de lei, în creștere cu 18%. Compania s-a concetrat pe extinderea rețelei de magzine și consolidarea diviziei Food

„Primul trimestru din 2025 a fost unul de expansiune pentru grupul Agroland. Am avut rezultate bune și am avansat cu pași mari în toate cele trei direcții principale ale grupului. Ne-am concentrat pe extinderea rețelei de magazine, pe consolidarea diviziei Food și pe dezvoltarea agribusiness-ului, dar poate cel mai important este faptul că am început să pregătim transformarea Agroland într-un holding bine structurat, cu o organizare clară și eficientă. Credem că această schimbare va aduce și mai multă transparență pentru investitori și ne va ajuta să gestionăm mai bine resursele, să creștem profitabilitatea și să ne atingem obiectivul de 100 de milioane de euro cifră de afaceri în următorii trei ani.