Etichete

Într-o eră a digitalizării, turismul rămâne în urmă. Florin Ţâncu, Weco Travel: „În ţările Europei Centrale, gradul de adopţie e în jur de 60%, în zona noastră abia dacă atingem 20%“. Digitalizarea în turism presupune schimbări atât în procesele interne ale unei agenţii, cât şi în experienţa călătorului.

Într-o eră a digitalizării, turismul rămâne în urmă. Florin Ţâncu, Weco Travel: „În ţările Europei Centrale, gradul de adopţie e în jur de 60%, în zona noastră abia dacă atingem 20%“. Digitalizarea în turism presupune schimbări atât în procesele interne ale unei agenţii, cât şi în experienţa călătorului.

Digitalizarea a devenit laitmotiv al mediului de business local în ultima perioadă şi deşi se discută constant despre beneficiile pe care le poate aduce tehnologia, adopţia ei este încă sub nivelul eu­ropean. Digita­li­za­rea pare a fi viitorul multor domenii, in­clusiv în turism, însă jucătorii din piaţă încă nu au adoptat tehnologia în multe dintre ramurile businessului.