Etichete

În mod normal, reţeaua Carrefour ar trebui să fie cumpărată de producătorii români, care susţin că nu au loc pe rafurile Carrefour, de PSD, pe modelul succesului magazinelor Unirea şi, de ce nu, de fraţii Pavăl de la Dedeman, ca să susţinem capitalul românesc

În mod normal, reţeaua Carrefour ar trebui să fie cumpărată de producătorii români, care susţin că nu au loc pe rafurile Carrefour, de PSD, pe modelul succesului magazinelor Unirea şi, de ce nu, de fraţii Pavăl de la Dedeman, ca să susţinem capitalul românesc

Într-o perioadă în care toată lumea este ocupată cu situaţia bugetară, cu majorările de taxe şi impozite şi reducerile de cheltuieli, aproape că a trecut neobservată informaţia dată de ZF că gigantul francez Carrefour, cu afaceri globale de 85 de miliarde de euro, este în plin proces de revizuire a portofoliului de operaţiuni externe, iar în acest context nu este exclusă şi vânzarea operaţiunilor Carrefour din România.